opinia

Może biegli powinni sami zrobić porządek wśród biegłych? Sami wiedzą doskonale który z nich ,,bierze" a pomimo to milczą... Np. biegli od nieruchomości w Gdańskich sądach sporządzą ,,dowolną opinie" za ,,odpowiednią kwotę" i są na usługach oszustów i bandziorów (o których wszyscy wiedza włącznie z wymiarem sprawiedliwości) Żenada, bo nawet przewodniczący biegłych w Gdańsku wydaje opini którymi powinien zając się prokurator...Ludzie, zróbcie publiczną listę nazwisk biegłych których nalezy wychłostać! Potwierdzam napisane słowa. Nie widzę obecnie poprawy tego stanu.
Jestem biegłym , z rozpraw .  Proszę nie bronić Sędziów bo albo wykonują w ślepo to co im powie zwierzchnik, nie patrzą na przepisy ustawy kodeks i wydają wyrok nie zgodny z niczym tylko dobry dla strony która potrafiła przekupić i zastraszyć  Dobrze, że można się wypowiedzieć. Jestem biegłym sądowym z zakresu budownictwa i wycen nieruchomości III kadencję. Nie jestem skorumpowana i nigdy nie poddałam się presji stron co do ustaleń opinii. Takie ogólne opinie są krzywdzące i nie należy ich wypowiadać w zaprezentowanej formie tym bardziej pod szyldem
i chwali się że ma znajomości już przegrałam 3 sprawy, Poprosiłam o opinię prawników jednoznacznie stwierdzili że biegłego opinia jest poniżej krytyki i należy się odwoływać , Napiszę i wyślę ten wyrok do Ministra Sprawiedliwości i może jeszcze gdzieś bo w uzasadnieniu wyroku aż kapie od sronniczości sędziego Byłem biegłym przez wiele lat aż do 75 r.z. i mogę powiedzieć że człowiek prawy zawsze bez względu na spełnianą funkcję ,stanowisko stroje ciążowe będzie człowiekiem prawym czy to jest robotnik -wykonujący swoją prace zgodnie z technologią czy to kasjer przestrzegając przepisy, czy to pilot przestrzegający zasad. Biegły sądowy przestrzegając ślubowania i zasad zawsze będzie pomocny organom procesowym. Natomiast ŁACHUDRA bez względu na to czy będzie ministrem, czy lekarzem, czy prokuratorem lub sędzią wzgl. biegłym a także księdzem zawsze będzie łachudrą i może się sprzedawać aż go nie złapią. . Żaden zawód nie ma monopolu na uczciwość. Nie ma też żadnej ceny na to świnia zjada wszystko. jest uczciwa ale ja już dwukrotnie miałam przykład oszustwa ze strony biegłych i nie wierzę w ani jedno ich słowo
Skoro biegły z Gdańska mierzu odległość od krzacka maluje krzaczki i trawkę na rysunku żeby udowodnić że nie może tam być drogi czego sąd mu nie zlecił tylko zmierzyć odległość od granicy do tarasu i za tą ekspertyzę trzeba płacić to co to jest
Proszę nie winić o to Sędziów , większość z nich są to ludzie bardzo uczciwi i porządni. Co może zrobić sędzia jak dwóch biegłych napisze nieprawdziwą opinię ,jeden przekupiony w drugi nie ma wystarczajacej wiedzy w tym temacie.
Drugą plagą w Sądownictwie są obrońcy adwokaci i radcy prawni. którzy kłamią przedsytwiają nieprawdziwe dokumenty. Ze wzgledów ochrony danych bieły nie może ich sprostować przed sadami.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

szczelnie

ludność

przepływy